valborg

it's just a small town girl
living in a lonely world...
stämníng

valborg
jag anna och petra
först stadsparken i lund
lite sena, men vafan
massa bekanta
massa st antonare
neeea och fia<3

efter´parken blev det helsingkrona nation
lite käk, lite fest och trevligt folk
duktiga killar hade hyrt lokal för kvällens st anton "reunion"
deeeet var skitkul att se alla igen
massa dans, massa ös, massa FLUM
mest kul var det att träffa mina favorittvillingar
underbara jäkla töser är det
mycket bra kväll, mycket bra!

i taxin på väg till stationen så höll vi på att köra på tre män
som tur var hann chauffören tvärnita., annars. JISSES

förhoppninsvis får jag Petras dimmiga bilder sen så jag kan lägga upp dem
det dansas
lurken gör piruetter
hannes dj:ar
alla öser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0