F a m i l j e n

känner mig ganska efter här i bloggen
finner dock ingen riktigt motivation till att skriva

men måste ändå berätta att igår..
igår infann äääntligen den rätta siestakänslan sig
det var fint väder
fina vänner
jag var pepp
och spelningarna sen
maskinen och familjen
såååå jäkla galet bra
jag öste så bikinin ramlade av på maskinen (hade tröjor över)
då är det galet

efter alla spelningar så gick vi ner till campingen
plockade framma varma filtar och sovsäckar
sen satt vi där tills solen gick upp igen
klockan sex imorse var jag hemma

det är en äkta siesta kväll/natt/morgon det.


sen måste jag säga
Grattis till världens bästa mamma
och
Tack
för att du alltid ställer upp och finns där för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0