powder pink

jag lyckades hitta till 'helenas boutique'
där vi provade hennes egendesignade klänningar
det blev en brudklänning
och tre balklänningar
en blå, en röd och en grå
wieee, det kommer blii awesooome!

när vi var klara gick jag och elina en sväng i affärer
klänningen jag ville ha var slut
hemma i hålan var den med slut
så jag fick akutåka till kristianstad
däääääär fann jag den!
woho så här ser den ut
zoul 499kr.



dirr efter kstad
mötte jag anna jb och virre på maxi
vi handlade mumsig mat
sara joinade
grillade i det mycket fina vädret
 och pillan joinade
senare på kvällen joinade bjärnumsgänget med
trrääääävligt!

ikväll har jag myst med familjen
flippat och flummat
ätit gott och spelat spel
love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0