student 2010

vilken dag det var igår,
ett jäkla rännande
men jäkligt trevlig!

vi började med att gratta våra hts-studenter
när de sprang ut
det var inte lätt att hitta dem,
men hittade dem gjorde vi till slut!

efter det sprang vi bort till Linné och grattade
våra Linnéstudenter.

sen gick vi in i stan,
såg på alla galningar på flaken
hade lite ångest över att det inte var vi detta året som stod där och skrek!

själva firandet började hos Emelie
god mat och trevligt folk.
söta söta student!
sen var jag inom en supersnabbis hos alice i sösdala
ungen hade fått ett stipendium! woho grattis!

sen körde annabanana och jag vidare mot Malmö
där snyggethilde tog studenten!
jäklar vad folk, och ös!
riktigt trevliga timmar
och såååå kul att äntligen få se mina malmöflickor!

i bilen hem somnade jag, pepp?
meen jag och anna ryckte upp oss och begav oss till björket!
vi var där vid två tiden,
grattade övriga studenter, dansade och hade riktigt trevliga 50 minuter.
precis lagom tid på björket,
 för det hann inte bli det minsta tråkigt.

Nä sjukt trevlig dag och kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0