sommarschema

filmen igårkväll vart bra
och sällskapet var det bästa!

sol idag igeeeeeen
maaan kan ha shoooorts. woh!

jag är sjukis, jättemegaförkyld
mina sex timmar i kassan var en jäkla plåga.
staaackars elin
resten av dagen har jag bara vilat
och städat lite.
imorgon är jag helt ledig,
ska dock till malmö och prova klänningar
hoppashoppas det blir brud och inte bal
hade varit skitkul.
jag ska inte gifta mig, bara plåtas.
ifall någon tyckte det verkade lite märkligt.

idag fick jag mitt sommarschema
at last
såååå nu kan jag planera min sommar lite
tre fyra dagar i veckan är rätt chill
dock inte många ob-timmar. det är det enda minuset
jag är leeedig heeela midsommarhelgen!
och en stockholmsresa ska planeras in nåogn gång i sommar. FETTLÄTT

haaa de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0