st anton-love

idag är en sådandär sakna st anton-dag
en sån dag när jag saknar allt så mycket att det gör ont i hela kroppen

det är inte bara åkningen, snön och folket jag saknar
utan hela vardagen där nere
små saker som:
springa in på spar och köpa en schnitzelburger
eller springa bort till grabbarna och se let's dance
eller bara kolla ut genom fönstet och se berg, berg och mer berg 
eller springa in till peter i köket på Kk och tigga om mario matt burger till lunch


åkte till vinne och petra efter jobbet
fick hemmalagad pizza av evy
sen dök vi ner i tre helt underbara st anton-album
pratade dåtid och framtid
lite nutid

jag vill ha skidbrallor, underställ och mössa¨på mig nu!
och bräda
och en backe
och lite afterski som perfekt avslutning







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0