sommaren kommer jag lovar dig bättre dar

Idag när jag kom hem från jobbet gick jag raka vägen ut i solstolen
Det tog nog ca 2 min innan jag soooomnade.
Gud vad skönt det var.
tur jag ställde klockan så jag kunde vända på mig efter halva tiden
höhö
annars kanske jag hade fått gurra-bränna.

vid halv fem så dök Peeda upp
jag vet inte varför jag har börjat kalla henne det
det har nog smittat av sig från Elin och från Petras familj
hon gillar det inte ( förlåt Petris)

jag fick iaf massa bilder av henne
maxifest,
grillning
och viktigast
Stockholm


ligger och velar om jag ska se en film
eeelller
lägga upp ett litet stockholmsalbum.
hmmm...


ikväll har jag och Peda ((a))
varit i malmö
träffade sara och thilde
åt mumsig mat på victors på lilla torg
dålig tajming med tåget
så blev en espressohousefika med
mysig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0