perfect days

dagarna i huvudstaden var så himla fina
det var kulkulkul att se mina underbara st antoningar
de är så bra!

vi gjorde massa mys,
var ute och åt,
shoppade åt emil,
 spanade kändisar,
blev barn på nytt på grönan
jag och rikard åkte allt som var öppet!
såg hanapee dj:a på spybars uterservering i humlegården
(vi kom in trots 23årsgräns och only members, skånefjäsk funkar alltid!)
trampade trampbåt på djurgårn stekte i solen och åt fruktsallad
grillade hos felix,
var ute på moda och oxid
picknickade i humlegården
var på en riktigt lyckad 20årsfest för rille och josefin
vi kunde sitta ute hela natten i bara ben utan att frysa
det är riktig sommar det
vi avslutade resan med en mumsig lunch i gamla stan

saras lägenhet som vi fick låna var superfin
dock spenderades det inte många minuter i den
vi utnyttjade verkligen dagarna och jag njöt varenda sekund
så bra har jag inte mått på länge!

jag vill bo i en storstad
en period i mitt liv ska jag bo i stockholm
få höra stockholmskan vartenda dag
se snygga män vartenda dag
och dessutom händer det alltid något om man vill

vi har ju dock inte bara vistats i sthlm innerstad
utan även i huddinge, skogås och promenerat genom trånkan.

bäst av allt var så klart att bara få umgås med gänget
dessa dagarna kan jag leva på länge här hemma i hässlehåla.

tack som fan för fina dagar!♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0