I'll keep dancing on my own

dålig uppdatering = fullt upp    Gilla (Y)

I fredags efter jobbade cyklade jag ner till Stattena och Petra Backlund
där vare grillfest och förfest inför kristianstaddagarna
Emmy var där och Emma var där, massa andra var där
Jag och Emmy var borta hos Grahm med en sväng
jäkla liv, elchocker och grejer. Precis som vanligt!:)
När det var dags för kstad bestämde vi oss för att skippa det
så en liten skara blev kvar på petras altan och chillade
riktigt trevlig kväll

dock mindre trevligt att gå upp och jobba lördagmorgon
meeen det vare värt
sen när jag kom hem efter jobbet var det bara på det igen
mötte anna och saja på stationen
Petra och Elin hoppade på i vinslöv
my mötte oss i kstad
fest i hannes fiiina lägenhet
klockan blev närmre 12 innan vi drog ut
inom Teaterbaren ganska snabbt ut igen
mötte johan och skarpen
KUL!

imorse var det inte mindre kul att gå upp, det var förjävligt
tre timmars sömn är ingen höjdare
meeen pengarna rullar in när det är söndag och det var lugnt på jobbet
nu är jag bara sååå död
ska sova resten av kvällen
sova sova sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0