Bohemian rhapsody

min sladd till min externa hårddisk har anlänt
vet ni hur bra det är? SÅÅÅÅ HÄÄÄÄR JÄTTEBÄST!
det betyder att jag äntligen kan se alla mina st anton-bilder!
och kan tömma min dator som är megafull!
på tal om st anton så sjöng de precis 'bohemian rhapsody'
på allsång på skansen , det är sååååå mycket bobbo's. 

dock kan jag fortfarande inte lägga upp bilder?
vaaaaaarfööööör?

sitter med mitt cv litegrann nu
frågan är vart fan man ska ta vägen i höst
planer som jag trodde var klara är inte det längre
jag vet att jag vill iväg
och jag vet att jag behöver tjäna Mycket pengar
för annars blir det inget australien
angstangstangst
ibland önskar jag att jag bara var nöjd med att vara här hemma
men då hade jag aldrig fått uppleva så jäkla mycket fina saker som jag får.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0