schoolgirls and neerds

Igår var en galen dag på KK, hör har varit ett gäng denna veckan som har spenderat 6000 euro bara på KK, 16000 bara igår, de beställde in bricka efter bricka med shotar och drinkar och öl, och bjöd de gjorde  de minsann!
och dricksa!
gillar det!

efter det blev det fest, schoolgirls and neerds på funky.
intressant kväll, idag är ja bakis. he

annars har det varit en skiddate med en dansk
 eller han kallade det date,
jag trodde jag skulle ut och åka med han och hans vän
som för övrigt var snyggingen av de båda
men tji fick jag.
jag och petra drack öl med några norrmän en kväll med
skandinaviskt senaste veckan må jag säga
dessutom har vi åkt rodel igen, kuuuul!
 
måste erkänna att jag längtar lite hem faktiskt
saknar mina nära och kära
och ett normalt hus

men, inte så mycket att jag vill åka hem
he, ca två månader till stannar jag nog i mitt älskade st anton
nu kommande veckor är ju de riktigt stora turistveckorna
det är nu alla svenska turrar kommer
kommer bli skoooj.


Kommentarer
Postat av: Titti

Ja! För en vacker dag under vecka 12 hälsar jag och Philip på för party!! :)

2010-02-15 @ 08:50:41
URL: http://titts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0