Sundspärlan

Vilken jäkla kväll det var igår alltså
först var det förfest i lunchrummet
på bussen var det ett jäkla röj
vi var framme i helsingborg halv sju
då var det flesta redan rätt glada
inne på sundspärlan var det julbord,
underhållning med 80 talstema
yvonne var på scenen
en jäkla massa dricka, insmugglat vin och drinkar
strawberry daquiri, morgan och cola, och ngn limegrej
massa dans och flippande, häng med clabbe
jag hade så jäkla roligt, riktigt bra folk ger riktigt bra kväll
på bussen hem var alla rätt ustlagna förutom Malin, hon är konstant pigg
bilder kommer senare förhoppningsvis!

Nu har jag förberett mitt rum för min tvåveckorsroomie Thilde
det blire pizza när hon kommer sen drar med henne till Macce och gänget för OC-kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0