hetsfest

haha jäkla hetsfest igår
när jag och my kom in i oskars trappuppgång var det inga problem att lyssna sig till vilken dörr som var hans
det sjöngs hejvilt därinne och så fortsatte kvällen
hetsigt men jäkligt kul
lite annat folk än de jag brukar festa med + gamla vänner gjorde en riktigt bra kväll
fasen vad det var ös på 'dansgolvet'
och en jäkla hets om att retas med min pappa
jag börjar vänja mig- han är poppis.
*
Idag har vi julstädat och pyntat
ingen höjdare när man är bakis men här är supermysigt nu
efter maten ska jag klä granen-wie!
*
snart dyker min roomie upp igen efter en helg hemma
precis som förra helgen så avslutas denna helg med oc-kväll hos macce


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0