Bandsläpp

Jag hade inte tänkt gå på Siesta nästa år men efter dagens bandsläpp är jag sugen
The Ark,
The Sounds
Daniel Adams-Ray,
Slagsmålsklubben
♥ Imperial State Electric
Oskar Linnros
Adam Tensta
♥ Alcoholic Faith Mission [dk]
♥ Asking Alexandria [uk]
♥ August Burns Red [us]
♥ Bombus,
♥ Riddarna,
♥ Muhammed Ali,
♥ Den Svenska Björnstammen
♥ Stor
♥ Last Days Of April
Billie The Vision and The Dancers
♥ Young Guns [uk]
.
.
Thilde har åkt hem över helgen
jag spenderar kvällen med la famillia i soffan
är dödstrött!
Bara tre och en halv dag kvar på autoliv innan jul
faaaaaaan vad skönt!
Håller alla tummar i världen för att ikett inte hittar jobb till mig de två veckor autoliv inte har beställt oss.
--
The sounds-Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0