askungen

Igår vart jag på Vallåsen med lillebror och Mami
det var kallt som tusan, blev inte så många åk för mina tår dog, och för att där var sjuukt mycket folk!
Men det var kul, och kul att se att lillebror börjar bli duktig på brädan!
Jag har lite ont i svanskotan idag, hittade en ny box att leka på, dock var landningen en aning isig.
Men det var en riktigt mysig dag!

När vi kom hem kom min söta lilla docka Julia på besök
hon har sovit över här alldeles själv för första gången
vi hade supermys, kollade askungen och sen somnade vi båda vid nio haha
idag har vi med myst, kollat på både snövit och svanprinsessan,
och spelat en massa 'vem där' med oliver. 
Mysdag med världens bästa lillebror och sötaste ungen ever.
En bra näst sista dag på detta året.

SÅ SJUKT ATT DET ÄR NYÅRSAFTON IMORGON?
fattar noll
*
sjukt att se på VHS,
sjukt att tänka att de ritade teckningarna förhand
och sjukt att det behövdes 24 st per sekund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0