I'm on the road

jag sitter och lyssnar på billie the vision och läser blogginlägg från augusti förra året
denna hösten ska bli lika roliga och fullspäckad som förra
ska bara bli frisk först, sen jäklar!

ska snart ut och gå en sväng med Frida
sen ska jag träffa Saja för en fika eller något annat mysigt
och ikväll ska jag träffa J. :)

ser ut att bli en mycket bra dag må jag säga

Linda ringde igår och berättade massa om gruppen jag ska bli tränare i
ska bli så himla kul att börja igen
och att träffa Linda varje vecka igen!

billie gör mig sååå glad
just nu lyssnar jag på:

'I'm on the road'

den låten är bara anna, maja och sara för mig.
skoltider!

finns en söt gammal bild på "fantastic four"



och här hittade jag en söt bild på Saja från en galen kväll hos Grahm





Kommentarer
Postat av: Linda

Du är för söt Elin! Jag tycker också att det ska bli super kul att få träffa dig vaarje eviga vecka. Men bara så du vet, jag kan inte lova att jag kommer låta dig åka till andra sidan jorden om några månader.. Men vi får väl se :)))

2010-08-18 @ 19:38:56
Postat av: elin

Haha! jag har saknat dig Lindis! okej det är bra att du förvarnar mig så får jag vara beredd när övertalningsförsöken börjar!:D

2010-08-19 @ 12:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0