bannan

det blev inget grill i fredags
det blev thai istället
sushi för min del - mums
fick äta första halvan med sara
sen blev hon tyvärr inringd för att jobba
så jag fick äta andra halvan med johanki när han hade jobbat klart
när skarp och niklas med dök upp blev det 'snabba cash och farsan'
farsan var söööt haha

igårkväll vart det ju björkets trädgård
men eftersom vissa jobbar hela jäkla helgen så fick man hoppa det
blev en sväng till sabina, sen en förfest med moa och matilda
jag var där bara en halvtimme,
efter det blev det chill med samma folk som i fredags, sweet


idag har jag jobbat
bannan, peace - internt.- FRUKTansvärt roligt!

ska ringa cypern-majsanlove  om en liten stund
efter det blire skräckiskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0