hej hatten

alltsååå jag är sämst i världen
jag har ingen jäkla självdiciplin över huvudtaget

mamma ville göra något med mig och lillebror idag när hon var ledig
oliver ville shoppa, så dagens utflykt blev väla
jag SKULLE INTE shoppa, för jag ska spara mina pengar!!
först var jag nöjd med att få klä min lillebror i snygga kläder som han köpte
meeeen sen vart jag bara tvungen att prova lite själv,
då gick det utför!

jag köpte:
ett ljusrosa linne
en oversized t-shirt
ett spetslinne som kommer bli asfint under min vita skjorta
underwear

sen går jag till bikbok
och köper en hatt
EN HATT



jaag blir så trött
meeen det är en fin hatt
och jag har velat ha en hatt länge
dock så sjukt onödigt!
spendera mina sista slantar på en hatt. aaaaah



oliver ser ut som en riktig byfåne
och jag försöker se cool ut



vi avslutade dagens trip med mat i perstorp
maaami
inhandlat




P.s hade en riktigt mysig söndagskväll igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0