en bra helg

det gååår inte att lägga in några bilder
jag blir sååå ledsen
hade några bilder från gårdagens fest
och dessutom en stekarbild på min lillebror i kostym som jag ville visa upp för världen
för min lillebror är riktigt bra!

förövrigt har helgen varit riktigt bra
i fredags hälsade jag på lilla farmor
sen körde jag till vinne
petrus lagade tacos medan jag kollade i hennes fina st anton-album
mysig middag och sen en av de bästa filmerna jag vet
"the green mile" petra hade inte sett den, så det fick vi göra något åt
nu har filmen ytterliggare ett fan.
efter den såg vi en film som var en riktigt besvikelse
den var inte en komedi och mr big var bara med två minuter!

igår jobbade jag
sen hem och åt mumsmat med familjen
efter det mötte jag anna hos jonte
efter en kort förfest så blev det 20 årsfest i åttinga
som tidigare nämnt var den mycket trevlig!

idag har det bara varit söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0