saknar


 jag saknar st anton

jag saknar att åka bräda
, jag saknar att sitta i snön och äta lunch samtidigt som solen steker och googlebrännan blir tydligare, jag saknar att få gå runt i underställ, skidbrallor och mössa hela tiden,
jag saknar öset på KK, jag saknar att gå ut och ösa och dansa x antal gånger i veckan,
jag saknar bänkarna på funky chicken och cotton eyed joe på bobbos, jag saknar st anton-folket

och mest saknar jag mina fina fina st anton-vänner


det är nästan så jag saknar plankan och kängurukörningen och städningen hos tanten.


här är ett litet utdrag från min spotify St.anton lista.

kids - MGMT
sex on fire - Kings of leon
 bulletproof - La roux
don't stop believin'- Journey
empire state of mind -Jay Z + alicia keys
don't look back in anger - Oasis
tik tok - Kesha
Here I go again - Whitesnake
I gotta feeling - Black eyed peas
paper planes- M.I.a
cotton eyed joe - patteyo
I'm gonna be ( 500 miles) - The proclaimers
crazy crazy nights - KISS
paparazzi - Lady Gaga
meet me halfway - Black eyed peas
winnerbäck
ich + ich
heavy cross - Gossip
so ein schöner tag

bilderna ville sig inte

så det kan vi fetglömma.



Kommentarer
Postat av: PETRAAAAAA

åååååh vad underbart elin!! jag kunde inte sagt detta bättre själv. man vill ju nästan gråta. FYFAAAAAAAN så bra vi gjorde det! och jag älskar minsta lilla MINNE från vårt vinterparadis <3

2010-04-17 @ 23:40:17
Postat av: sara

ojojoj! ja och spelningslistan kommer köra repeat samtidigt som jag ska studera alla bilder om och om igen :D

2010-04-20 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0