änglasmycken

igår tog jag med anna på roadtrip på de småländska vägarna
vi åkte först till hishult och köpte hennes födelsedagspresent
sen åkte vi till teboden och åt både scones och munkar
mumsigt värre var det iaf, och teet var med gott
det kom ett lite össnöfall, aprilväder - javisst!

tog också en lite sväng upp till stugan för att hälsa på mormor och morfar
de har fått riktigt fint däruppe.
sen blev det safari på vägen hem. tre rådjur och två tranor.

hemma blev det födelsedagsmiddag och efterrätt
sen däckade vi lite i ett gammalt fotoalbum

idag har jag och anna fixat och trixat
sen har jag träffat sanne
vi fikade på chicco och sen chillade vi mest på min altan
deeet var mycket trevligt!

Nu är jag trött och ska göra NOLL!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0