Good luck, bad luck

effektiv morgon,
powerwalk innan frukost,
sen klippning utan färgning.
känner mig ca två kilo lättare efter den klippningen
och nu kan jag ha håret i hästsvans igen tack vare spetsen.
har även skrivit in mig på arbtesförmedlingen,
deprimerande men sant, jäkla krångel var det.

nu är jag deprimerad för att jag inte fick intervju i åre,
och då menar jag sjukt sjukt deprimerad och besviken.
men å andra sidan sökte jag jobb som barnklubbsledare
och det finns ju folk med riktigt utbildning som söker dem.
jag försöker trösta mig med det iaf.
nu håller jag tummarna för de andra ställena,
annars får det bli österrike, det är inte heller fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0