tequila rose

trots tio timmar på maxi igår
blev det lill-lördagsfirande på kvällen
jag, madicken, pidde och skarp började i tormestorp
åkte sen i till kstad ochl banken.
det var en trevlig kväll.
vid två hämtade Erica fyra mer eller mindre välmående personer
jag är glad att jag var en av de välmående.
skarpis väckte hela huset genom att ramla mot ringklockan
sen däckade han på den uppblåsbara madrassen.

idag har jag varit duktig och städat till ma and pa,
dessutom har jag lyckats laga WOOKaDE NUDLaR!
mm yummie yummie,
känns som jag har feber på g. blöööö
 är ändå ganska sugen på boxen ikväll.
men ska jobba hela helgen vilket är bra pengar
och har alltså ingen större lust att bli sjuk.

bilderna är tagna från madickens fb.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0