shopaholic?

igår hade jag en svacka i mitt sparande
men med 30% rabatt kunde jag bara inte låta bli.
Nu är jag

ett par riktiga vinterskor,
en mössa,
ett par vantar,
en bh,
fem trosor,
och ett par strumbyxor
rikare
allt detta för 770 kr
tummen upp

dessutom kom min lön idag, betydligt fetare än väntat
stor tumme upp

peter har varit snäll och låtit mig låna hem en digitalkamera för att prova den
är den bra köper jag den för 799 kr 
Jag måste ju ha en kamera tills vi åker till Österrike,
samtidigt kan jag inte lägga massa pengar på en för pengarna lär jag behöva där nere.
alltså nöjer jag mig med en helt okej fest-och skidåkningskamera sålänge.

NU: BOX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0