köpenhamn och överallt

vilken seg dag
tur jag piggade upp mig med aerobic
majsan följde med och provade (Y)
sen blev det pasta
emmy och kajsa kom hit,
nagelbygg på både kajsa och maja
och givetvis en hel del skvaller.
kult att träffa majsan lite igen!

nu ska jag sova så jag orkar till Maxicity imorgon
imorgon jobbar jag "bara" 11, 5 h
dooh.

sleep tight.

"i Köpenhamn
om nån vill gå en gata med mig
utanför fönstren till dom vi inte känner
höra hjärtan som önskar
bedra och bedragas

en sak vet jag
jag vaknade imorse av ett dån
Köpenhamn stod och bankade på dörren
och vilsenheten skrämmer inte längre
"

-L.w

rätt sugen på ett nytt köpenhamn besök, snarast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0