jönköping


hej och hallå från jönköping

igår visade johan mig stan, skolan och piren
sen blev det xbox, kvällsmat och roast på berns
idag har jag sovit länge för både johan och micke gick i skolan på förmiddagen
micke kom hem och lagade lunch till oss
det blev en mycket delikat måltid
nudlar, en morot och knäckebröd.
jag gillare :D
när johan med hade kommit hem drog vi ut igen
gick en sväng i stan,
fikade i solen, chai latte och kladdis
jönköping är en fin stad med vattnet och sådär, särskilt i detta fina vädret.
nu har jag gjort "studiebesök" på maxi jönköping
vi handlade kvällsmat
vi har tippat
och nu sitter micke vid datorn, johan vid tv:n och jag här.
ikväll blir det öl , cider för min del, pizza och united.
sen ska vi se en av mickes favoritskräckisar.

nu ska jag försöka slå johan i fifa
ganska omöjligt uppdrag
vi hörs mina vänner.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0