city

denna dag har varit en allmänt pissig dag
och är inte ens värd ett inlägg egentligen
tänkte att jag iaf kunde lägga upp " dagens låt" eller något
men nej jag hittar ingen som passar mitt tråkiga mood,
så detta är ett helt meningslöst inlägg.
imorgon börjar jag klockan sex.
allvarligt talat,
jag orkar inte!

...

det blev en dagens låt ialla fall nu
 City - Billie the visions and the dancers

"But it’s a halftime job and the afternoons are free.
It’s a halftime job and the afternoons are free. I think I like this city."

låten är bra, men texten en aning ironisk.
sorry i don't like this city.


Kommentarer
Postat av: Sara

Du får se till att ha tid för oss den 10 :) Då kan till och med Hässleholm vara kul... Tror jag :)

2009-09-30 @ 22:46:45
URL: http://mrssaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0