old times

igår somnade jag i soffan halv nio,
vaknade tio i tio endast för att gå in och däcka i min säng
vaknade vid nio imorse,
var vaken en timme och sov sen till halv ett
trött?

till något roligare,
 jag har letat upp mina gamla brevpapper för jag skulle skriva ett brev till min fyra år gamla kusin
när jag fann dem långt in i förrådet hittade jag också en gammal "mina vänner" bok
först kommer de gamla vanliga,
namn, adress, telefon, och födelsedag, syskon osv. sen kommer det roliga
(den är sen jag fyllde sju, så ursäkta stavningen )

Mina intressen: Mima. Dansa, gympa, simnig
Mina bästa vänner: Fia, My W, Emma J, My a
Idrottsgren jag är intresserad av: Gympa, simning
Den bästa bok jag läst: Bröderna Lejonhjärta
Älsklingsdjur: Häst, kanin, katt
Den bästa film jag sett: Svanprinsessan
Den bästa låt jag hört: Barbiegirl, Dr Jones
Min älsklingsrätt: Pizza, stuvade makaroner
Mina bästa ämne: Matte Måla
Mitt favorit Tv-program: fångarna på fårtet
Jag gillar bäst: måla
min älsklingsfärg: lilla
blommor: ( går inte att tyda)
vad jag helst vill bli: gymnast simlärare
min högsta önskan: att få en kanin, katt, häst

den halvtimmen det tog att läsa igenom den boken var skoj
och woow min högsta önskan när jag var sju har gått i uppfyllelse,
jag har haft en kanin!!!!
haha


Kommentarer
Postat av: Sanne

Svanprinsessan har även varit min favorit en gång i tiden ;)

2009-09-29 @ 22:33:28
Postat av: elin

haha, ett år senare var förädrarfällan favoriten!^^

2009-09-29 @ 23:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0