första uppdaten från st anton

hej bebisar!
jisses vart ska jag börja
jag är redan kär i sankt anton,
det är redan innan säsongen har börjat och snön har kommit
bara tänk hur jävla underbart det kommer bli sen!

redan på tåget från köpenhamn träffade vi vår första säsongarvänner, olle och patrick från sthlm.
Två helsköna killar som vi hängt mest med under dessa dagarna.
I fredags och lördags var vi ute på funky chicken, där blir mer folk varje dag
alla människor här är så jäkla härliga, öppna och vill lära känna nya människor, i love it.

vi har hunnit skaffa jobb mina vänner, boende ska finnas snarast.
hittar vi ett bättre jobb ska vi ta det istället, men säsongen är iaf säkrad! 

dessutom har vi hunnit bli ihjälskrämda och piskade med ris av vildar på gatan,
sara har släpat ut oss och gänget på bergvandring.
jag och petra pallade bara 300 meter rakt upp i den svarta backen,
sen gav vi oss neråt mot afterskin, medans de andra klättrade / vandrade en bit till.

pratar du med mig eller med en elefant?

dessutom har jag funnit en asball snowboard
den är för cool för mina skills egentligen
men jag får väl lära mig bli en cooooooling
för köpa den ska jag



he shit, mer bilder kommer sen kanske
jag har nog glömt hälften
vi hörs later
kissesssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0