En vecka

morning
ont i armen och mår lite illa
det är mina enda biverkningar.
Jag klarade alltså sprutan pretty good, det är najs.
dock blir man ganska sliten av den!
Lillebror har feber och får vara hemma från skolan
Åh jag vill vara hemma från jobbet, palla frukt.
Men eftersom jag inte är sjuk blir det jobb
näst näst sista dagen på Maxi.

har varit på massage nu på morgonen,
fick dessutom lite tips på hur min rygg /nacke ska bli bättre, eller iaf inte värre.
så tyckte hon att jag borde försöka få någon att massera mig även när jag var iväg
he. får väl bli vän med en massör
eeeeller tvinga Sara eller Petra mehe.



Idag är det en vecka kvar, sjukt!
om exakt en vecka, två timmar och tolv minuter lämnar vi hässleholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0