elin is in pain

är efter två dagar redan dödstrött på att ligga still
ligger i sängen med foten i högläge och är sååå rastlös

var hos farbror doktorn imorse
det röntgade min fot och vred och klämde lite
inga ben är brutna. DET ÄR BRa!

Farbror doktorn trodde det var något med ligamenten i foten
så jag ska dit imorgonbitti igen
idag fick jag lite pills och ett ordentligt bandage
svullnaden har gått ner en hel del sen igår
men foten har börjat göra mer ont istället
ÅH pallar inte detta!

förlåt mitt klagande..

till något roligare

ikväll blir det fotboll på fanghouse
lär bli rejält med folk
+ att jag och petra äntligen får våra efterlängtade sunday brbQ hamburgare

wiiii!

DEN FÖRSTE KOMMER SNÖN!








tagga sjukt biffig arm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0