siiiieeesta feelings

arbetsuppgifter inskickade
sista betygen satta
lakan målade
mys och fix i formsalen hela förmiddagen
jag älskar t3b

större delen av klassen begav sig till siesta
vi har ett fedebra camp
och en snygg skylt som vi inte får upp
"Tetrebäst  och kiss me"
där ni finner den finner ni oss.
Sen hade jag och mina favoriter picknick i campet
efter det hade jag och Jb kul åt Maxi. Herregud
Nu är jag pepp,
ska skriva lite äcklig fysik som totte gav oss bara
sen ska jag baka kärleksmumsen
sen äre siesta resten av veckan.
ses där lovers.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Dina favoriter <3 Eller det kanske inte innefattar mig? :)

2009-05-26 @ 22:34:09
Postat av: elin

klart det gör sverran! :)

2009-05-27 @ 17:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0