Jocke 18!

gårdagskvällen var riktigt bra.,
träffade eve, emelie och angelika på bussen.
vi var i bjärnum vid nio,
en sväng inom brottarlokalen
sen hem till mickeB.
Jocke blev väldigt surprised och rörd.
Alltså en mycket lyckad överraskningsfest.
Gulliga vänner och flickvän han har som fixar en sån grej.
Puckopaj är värd det

Resten av kvällen vare party,
det var skitgubbe som JAG vann.
det var framtidssnack.
Någon cyklade in i en mur och herkules spelade fin gitarr.
Nån pratade med sig själv och såg film utan både ljud och text.
Jag hade iaf en väldans trevlig kväll med väldigt härliga människor.

Idag har jag försökt plugga fysik,
det är så äckligt tråkigt att det går bara inte,
Imorgon är mitt sista prov, FYFAN vad skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0