Damernas Detektivbyrå

Som tidigare nämnt var gårdagen en bra dag,
tjejerna kämpade bra trots att tävlingen inte gick vidare bra
duktiga var de iaf.
Och malin, tessan och mikaela underhöll i bilen på vägen hem

var hemma ca tio minuter innan viktor hämtade mig i den gula bilen
vi körde till vittsjö, plockade upp skarp och rask på vägen
mötte mickeborg och johanki vid vittsjöborg
efter några svårigheter fick vi igång grillen
det blev gott käk, en jäkla massa cola
spökhistorier,
godis ,ostbågar
och rask spelade fin gitarr för oss när vi fått fyr på elden
dessutom var månen grymt ball igår.

När veden var slut, körde vi hem till johans infravärme
blev lite mer cola, musik.
 sen viktor körde oss hem igen
och jag avslutade kvällen med att vara fyllechaffis till pappa.

Tackar för en trevlig kväll.

Idag har jag slappat, slappat, slappat
och sen powerwalkat  som fasen med mor min,
Nu ser jag en film mamma hyrde igår. Damernas detektivbyrå.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Tackis för en trevlig kväll Elin :)

2009-05-10 @ 22:24:42
Postat av: nejliika

woho, jag har fått ngn att börja säga tackis. Tack själv:)

2009-05-10 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0