kalabalik


mitten är den nya grejen.
Efter en timmes övertid i skolan, r'ätt tungt
 som tur var va workshopen ändå okej
sen smet jag hem till simon för lite OC.
Halv fyra träffade jag Louise på skolan
fick en superfin inbjudan till fredagen den trettonde
vi gick till wokhouse,
liiiiia bra att ta heeela sushin i munnen, mmm jami jami
sen bjöd dem på grattis bakelse
dåliga jag KUNDE inte säga nej.
så nu äter jag glass med.
Skamvrån next, jag klarade bara tre dagar.
wokhouse bjöd på en hel del mycket underhållande snack
hoppas inte bakomsittande hörde vad vi sa


20 mars blir det halka för mig och kyrre.oh yeaaaah.

Kommentarer
Postat av: kyrre

YEAY, nu längtar jag till halkan och jag hoppas verkligen inte att någon hörde oss. du är brabättrebäst!

2009-03-06 @ 17:24:51
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/
Postat av: Havsänglar

Lycka till med halkkörningen! Antar att det är det du menar :)

2009-03-06 @ 17:28:05
URL: http://khavsanglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0