Dirty Dancing

   
Hade  endast en lektion i skolan idag,
 det kändes lite som att vara tillbaks på dagis/ förskolan.
Vi lekte med papier-maché. Rätt slappt alltså,
imorgon ska jag nog göra pappersmassa.
 Yeah, trean är hård alltså,
 vet inte om jag orkar terminen ut. 

Efter
skolan jobbade jag och hompiskompis
 med svenskan,
 vi spelade in en scen från fradren på datorn.
 Mycket underhållande måste jag säga! 
  "-kom inte, kom inte". 

p.s
mina vantar är borta,

Nu
i eftermiddag har jag mest
hållit min bror sällskap framför x-boxet.
Jag har roat mig med att göra en siesta-spellista
i spotify med alla artister som ska spela på siesta.
Där är ju inte så många bra band än alltså.
Hoppas det blir bättre.

 På tal om något helt annat
så är där 137cm snö i Trysil för tillfället.
Nöjd.

syns kanske att ps med varit undehållning idag. Jag är lila.


Frida Hyvönen - Dirty Dancing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0