lyckliga dar'


Glad Glad Glad Glad Glad Elin

1. Jag klarade uppskrivningen, Nöjd. 60 /65
2. Jag hade en lektion
3. vi åt sushi 'v'  till lunch
4. jag sov eftermiddag, välbehövligt och galet skönt
5. powerwalkade med majsan . gick ut. Det var vaaaarmt och sol. Jättenöjd.
6. Studentmössorna har kommit, ännu mer jättenöjd. Den är fin!
7. Nu har vi jobbat, haft kul och tjänat peeengar! Bra kombination

Dessutom har jag invigt mina vita tygskor.
Då jävlar är det vår,
imorgon ska det bli strålande solsken
och mer än tio grader varmt.
Dessutom är det Studentfest!  ÖS!


 

om ni inte har märkt det så är jag underbart glad idag, Livet leker verkligen. Våren 2009 har börjat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0