"vad är det för säl ni snackar om?"

nästan nyss hemkommen
har haft en riktigt trevlig helg i mellbystrand
viktor, johan och madicken hämtade mig i den lilla gula bilen i lördags
vi spelade golf på mellbys pay and play
sen kom skarpis och rasken
donken, det blev grill, + massa annan mat, strandpromenad, film,  fredag den trettonde från 1988 (Y).
och en jäkla massa skrattande åt en något onykter viktor.
sälar, franska sokm blev tyska, och ja jag vet inte allt.
dessutom har vi skarps galna cykeläventyr.
jag dog typ tre gånger, skitmysigkväll. vid tre åt vid kladdis
vid halv åtta imorse somnade jag, sov från och till till elva
gick upp, vi låg en sväng i solen
sen båstad, lunch och en miniwalk.
hem till stugan, jag och dixiie däckade
medans johanki och virre städade. Guldstjärna på det.
Sen trängdes vi framför valkyria, fyra av sex sov sig igenom halva filmen
jag tyckte dock den var bra, vi avslutade helgen med donken igen.

tack och puss.

p.s upptäckte precis att jag viss började sju imorgonbitti.
sova får man göra i ett annat liv.

















Kommentarer
Postat av: Viktor

Tack för en galen helg Elin :)

2009-06-15 @ 22:43:29
Postat av: elin

tack själv virre:)

2009-06-15 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0