studentvecka, student, bal.

Jag har taaagit studenten, det är helt jävla galet och allt! Denna våren har varit den bästa, med dem bästa. Studentveckan har varit awesome, studenten var awesome och balen var underbar.


jag vill fan minnas allt, ni kommer antagligen inte förstå hälften och ännu mindre om ni inte är t3bare men detta inlägg är mest till för att JAG ska kunna gå tillbaka och läsa det.  beredd er på ett långt inlägg. Bilder på allt kommer förhoppningsvis så småningom upp på Fb.

skattjakten var det roligaste på hela studentveckan om man räknar bort själva studenten. Jag och resten av T3b afterskiiade och sprang runt som galningar i hässleholm och lyckades faktiskt finna allt utom en dvärg och ett positivt klamydiatest. Dock vann vi inte, eftersom idrottarna gjorde det (riggat, de har erkänt ;) ). Men vi vet att vi hittade flest grejer och att T3b är bäst. Precis som när vi vann sexkampen och volleybollen, mohaha. Tills dess hade vi lärt oss fuska. 
 Efter skattjakten var det volleybollturnering, sen hade vi en helt underbart mysig grillkväll hos maja, Efter det beachparty vid björkviken.
 
Tisdagmorgon spex, (Y). Tisdag eftermiddag fotboll. där vann linné rättvist må jag nog säga. På kvällen grillade T3b hemma hos fellebelle, årets första brännboll, studsmattekonster, och Singstaaar, hela klassen supertrouper. ÅH vad jag älskar er.

Onsdag, konsert " simply the best" och sexkamp som vi vann, som  tidigare nämnt. På kvällen åkte jag och anna till världens bästa saura för hon tog studenten. Det var en mysig kväll, jag var dock för förkyld för att finnas till och kände ingen smak på maten. Borde stuckit hem och lagt mig, men vem kan missa en utspark där man får vissla visselpipor i öronen på små ettor och tvåor. Så jag och anna satt alldeles fär länge på malmö central, ändå lyckades vi tajma asbra och möta upp delar av klassen precis utanför björket. komsa pussnu.

Torsdag var vi bakis, lämnade böcker och klädde släp. sista normala måltiden i skolan, fix på stan och sedan hem för att hjälpa mamma. På kvällen åkte jag felle och björn och hyrde film, mötte upp jocke, skarp och jimmie och hade myskväll hos björne. "dum dududum big cunt." - filmen var bra.

Fredagen vara bara awesome, champagnefrukost hos Sofie, hela klassen där. Massa gott, frallor, frukt och kladdkaka. Skriv i mössa, jag grät., Ni är finast. Middag i skolan, livemusik. dans på stolar. Fullt ös! sen aulan - sofies tal var bäst, Innan vi sprang ut, stod där bak på gården och väntade, vilken känsla. och vilken känsla när vi sprang ut sen. Galet lycklig. Chockade folket med macarena, "Viii har tagit studenten! Jag fick tusen blommor, gosedjur och grejer, efter det flaket. Då kom ösregnet, men "vem bryr sig om vädret nu, ingen ingen, nä för vem bryr sig om vädret nu, ingen ingen alls" När det regnat klart, "vi drar till fjällen fest hela kvällen, ute och skriker med visslor och pipor, vi drar till fjällen fest hela kvällen, se upp i backen för tetrebetattcken., efter två varv .  bölande, sen hemma. Gäster god mat fina presenter. Klassen + mer folk hos anna innan björket, dans på stolar, skrik och sån jävla lycka. Helt galet, galet galet bra. Björket nattamat, däck i sängen. Jag tackar för en perfekt dag.

Lördagen- död.

Balen, helt underbart. Alla människor var så fina! Massa dans, ös och fest i långklänningar och smooking och frack heela natten lång.. Fyfan vad kul jag hade, fyfan vad varm jag var. säger det igen, gaaaalet bra. När balen var över, efter de två sista danserna med två av favoriterna från t3b, var allt mest sorgligt, för det var sista grejen med t3b, det var den sista grejen som har med studenten att göra. Nu är det över, och nu börjar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0