reasons

det känns konstigt att skriva blogg nu,
 den kommer inte handla ett dugg om studenten
och skriver jag om ngt annat känns det bara som jag har gått förbi den tiden,
 och det har jag ju men jag vill inte ha gjort det.
jag vill stanna tiden här och nu, helst spola tillbaka den lite.
slutar jag skriva i bloggen nu kommer studenten alltid vara det senaste inlägget.
Hänger ni med?

Iaf jag har hängt på maxi hela veckan,
frukten är naaaaajs
och kassan är naaajs
trevligt folk och okej schema
kommer inte bli så hemskt att jobba hela sommaren

ikväll har sommaren invigts enligt tradition på fredriksdal
"lorden i gränden" var en av de roligaste på länge
claes malmberg var grymt, gryymt rolig
så som han gjorde miner, skakade och hade sig
han spottade bokstavligen talat ner oss på första raden
jag skrattade konstant.
the heart has  reasons that reasons cannot know


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0