"min snurre skallar"

Supermysig kväll i kialt igår
sex stycken flickor, grilleri, kortspel och alkohol
sen in till kstad, fin sång och in på banken
fullt ös medvetslös och en jäkla massa dans
vi slapp parkbänken, fann en människa där vi kunde sova
efter skrattanfall däckade jag
vaknade och märkte att soffan var ungefär lika hård som en parkbänk
lagom bakis, in i kstad
mattias och robban kom med frulle och bil
ut till åhus, disigt vare och blåste gjorde det
det blev årets första havetdopp.
det blev en hel del skrattande, och en hel del sovande
nu är jag så satans bränd på min baksida
eftersom jag bara solade den för det var kallt.
min rumpa och mina lår är illröda. NAJS,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0