midsommarafton

om fem timmar ska jag gå upp igen
kaaaanon
det har varit en mysig kväll hos allra sötaste svenne
med en hel del trevligt folk
vi har peppat för hultan
dansat runt midsommarstången
galet folk har bastat och badat nakna i sjön
hade jag med gjort om jag inte skulle jobbat imorgon
= heltnykter
dock jäääkligt sugen på att bada.
, men midsommarafton var mysig och mycket bättre än väntat

dooooock tappade jag min mobil i toalettstolen (!!!!!)
skjut mig, tio gånger.,
så nu har jag kört hem för att föna den.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Hur lyckas man tappa en mobil i en toalettstol? O_o

Jag hade nog kunnat betala för att se dig plocka upp den igen <3

2009-06-21 @ 18:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0