absolut överens

idag har jag hunnit med både scanning och frukt
jag har träffat ragnhild bland tomaterna, sööööta rangan.
mellanstadiet, ohyeeees.
ikväll har vi haft mys här hemma
skarpis, jimmie, felle, saraA och maja kom hit
vi åt mums på wokhouse,
sen alldeles för mycket gooodis och chips.
vi är feta, och fett bra
vi spelade absolut överens
jag och lille karpen vann typ nästan. delat.  good team
sen såg vi film, yesman
i eftertexten kom Jonathan Karp.
liiiiite galet,. särskilt precis efter jag kallat skarpis så.
liiite galet.

tackarallravänligastförentrevligkväll.

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack själv gull!

Lycka till med golfandet idag.

2009-06-13 @ 16:10:42
URL: http://alkoholicparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0