'someday somehow'

ledig eftermiddag
kstadplaner blev omkastade
louise fick hoppa in och jobba och majsan var dubbelbokad
nu blire en tur med mam och pap istället
håll alla tummarna för att skorna finns där!

när jag kommer hem blir det fika med anna på nya chicco
efter det blir det en tur till tyringe för att se lillebror spela hockey
haha hockeyfantast som man är - är man rätt sugen på hockeysäsong nu.
lite sjuk i huvudet? men när resten av familjen bor i ishallen stora delar av året blir det bara så

på tal om något helt annat, idag fick petra mig  lite sugen på att säsonga,
har inte varit det på ett tag,
ska kika mer på saken senare
nu ska jag dricka min smoothie och äta mina kesomackor

"I used to wander these streets
when my head was about to explode
I pass the graveyard where I thought I'd lie by now
I kick the autumn leaves and I smile 'cause of the things
you said to me tonight
I said goodnight to you
you said goodnight to me
and I said "Do you think that things will turn out right?"
and you said "Yes, I think that everything is gonna be alright someday somehow"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0