liten komihåg från hultsfred

ja hultsfred alltså,
jag vill tillbaka NU.
söta hlmare var där som vi ( sanne & jag) hängde en hel del med,
malin, elin, hultner, ralle, bjärnor henke, benny, emma, svenne mimmi malin osv.
sthlmare, och helt jävla galna men galet roliga göteborgare.
så jäkla många roliga människor under dessa dagar.
deras power hours och slå ölburken i huvet-lekar,
dessutom var det frisbee opch gyttjebråttning
apelsinjuice, ketchup, coleslaw
modelljakt, botox, och ögonbryn
(kindbenen får jag när jag fyller 20).
det var bad, dans på högtalare,
mobbning av tjejen i gula tröjan,
gula gubben, ibrahim och gratis munkar
oxfilérulle med beasås, steakhouse, texmex
langos, grekiska grillspett,
fyllor. frasse, underbart bra band
sanne, tältning, tältuppsättning mitt i natten,
vilsekörning på hemvägen och jag har glömt hälften.
. big love på hultsfred.

Kommentarer
Postat av: Sanne

ÅH! Fy vad härligt det var att läsa detta! Jag kom precis på (ännu en gång) hur roligt vi hade där! Nästa år kommer bli minst lika bra! :D

2009-08-21 @ 22:22:29
Postat av: Anonym

jag fick samma känsla nu!! behövde en liten påminnelse, tack igen för sommarens bästa dagar!

2009-08-27 @ 23:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0