allt är såå jäkla galet och bra.

fredagskväll på österlen
anna + familj grill och sött hus
promenad, kvällsbad i poolen. coolt hus.
havet dagen efter, mums. Anna <3

körde hem, jb kom, vi klädde ut oss till män.,
snygga män, kom ut till rättelöv
där vi möttes av värdar + west
jag var helt mållös den första halvtimmen
bara glodde och garvade åt alla utklädda.
alla hade verkligen satsat, jättekul.
vi lekte lekar, drack, åt, drack
och kvällen blev helt galen.
galet kul,

idag har jag varit så sjukt bakis,
mamma och papap har mått bra av att mobba mig.
de har sjungit, "what sholud we do with the drunken elin"
doh, halv fyra masade jag mig upp. Nu kommer snart lis
vi ska köra till vittsjö til kyrre
titanic is the shit ikväll.
jag är fanimig hög på livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0