felefanter och munkmän

sicken helg. Den har varit bra, bästa på länge tillochmed.

Fredag
Efter att jag och louise lagat smaskens mat så cyklade vi i kylan till Macce, där blev det först Let´s Dance och en massa skitsnack. Efter det blev det spel, ojoj jag och louise var dreamteam. Vi slog till och med jessa och sara. Nöjda var vi, och herregud vad vi skrattade! Det var tankeöverföring och det var de sämsta berättelserna jag någonsin hört. Men funkade gjorde det. I spelet efter gick det med bra "ting på cirkus på bokstaven F" båda två i kör- Felefant!
När vi var helt slut efter spelandet så återvände vi ner i sofforna, det blev mer dricka, mer skitsnack och bra musik. Och en hel del slagsmål om musiken. Sent någongång så övergav jag och louise gänget för att springa inom Qbar för att säga hej, vi stod utanför frös ihjäl träffade lite folk. Halv fyra blev det kebab i stan och klockan fyra kröp vi ner i sängen framför sex and the city. Repris på den kvällen nästa helg har jag hört skvaller om!

Lördag
8 timmar senare gick vi upp, två blueberry drack te ur mina blåbärskoppar.  Ett hämtade tessan mig, vi åkte på roadtrip till Eko i fjälkinge. Vi köpte munkar av munkmannen, mums. Sen blev det rundor och matköp i stan. Vi lagade bananmiddag, sicka toppen kockar vi är. Vi började se benjamin buttons men orkade inte se klart den, såg P.S I love you istället. Brabrabra!
Sen blev det massa snack tills tessan skjutsade mig hem. Nu ska jag och min blondie ta tag i oss själva och ha betydligt fler sådana här dagar, för det var alldeles för länge sen och det händer alldeles för sällan. Snart blir det nianreunion, kan bli intressant haha. Men trevligt.

Söndag
Nu har jag precis jobbat från nio till ett, segigt värre. Men pengar till resan behövs. Nu blir det tacosrester från igår, sen ska jag antingen träna eller kolla match, har inte bestämt mig än. Ikväll blir det fysikplugg och säng tidigt som sören,


Tackar för helgen!


Kommentarer
Postat av: kyrre

tackar själv, helgen var brabrabra. blueberry <3

2009-01-18 @ 15:56:59
URL: http://kuylenstierna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0