collide

fyfasen vad lat jag har varit detta lovet. Íkväll ska jag göra två aktiva saker, först träna mina barn (fick jag reda på precis) och sen bowla kanske? Idag har jag först sovit hela dagen, sen flyttade jag mig raka vägen in i soffan och la mig istället. Detta är så himla olikt mig, jag vill alltid göra saker 24/7 när det är lov. Jag skyller allt på förkylningen, den har gjort mig seg och jättetrött. Men som sagt ikväll ska jag vara aktiv, brabra och inatt ska jag se jvm-finalen. Den börjar 01.30, hee heee. Hoppas jag håller mig vaken.

Mamma har tagit ner julgrejorna:( granen är borta: Min ljusstake får hon minsann inte ta än på ett tag!

ses:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0