och vilken fredag sen,

när jag och louise kom till Grahm igår var pojkarna hungriga,. Så Macce startade grillen, rasse blev pommesmaker och jag fick den svåra uppgiften - bearnaisesås! HA, louise stod för efterrätten som sedan glömdes på grillen, de blev goda men lite brända. Vi åt till lite brittan, aqua och sen liiite bättre musik, vid halv nio kom resten av folket. Vi spelade spel, skrek och skrattade. Det blev midnattspromenad och deeptalk. louise gav upp någon gång under kvällen, anna och axel gav sig av vid halv två. Då mådde fortfarande jag och sara som bäst. Vi dansade där nere i macces källare till klockan fem imorse,  holly dolly och cha cha slide och en hel del annat. Dock funkade inte riktigt de där med höger och vänster vid den tidpunkten kan maaan säga-  Jag tänkte breaka och snurra på huvudet, men NEJ jag kan inte. Fyfasen vad vi garvade, och dansade och drack. Ytterligare en bra kväll med PPgänget, stor puss.

nu har jag ätit lite frulle, det blir back to the bed. Sex and the city. Projektarbetsuppgiften som ska vara klar på måndag får med tas i tu med. Lite cola, dock 'r jag inte alls särskilt bakis med tanke på vinet vi drack.

he i kväll blir det kalas för  majsen.


seeeees.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0