Kontaaaakter

Självdiciplin försvunnen, hittar du den så ring mig på... blö och åter blö. Ska snart tillbaka till fysikböckerna, var bara tvungen att sätta mig här en liiiiten stund. Självdiciplinen är verkligen på minus, jag sitter framför böckerna och gör ingenting.

Dagen har varit rätt kass, vaknar med BIG ångest pga mardrömmar. Formen går (N). Sen två sega lektioner med två sega lärare. Etfer skolan har jag pluggat, skaffat ansökan till sommarjobb (Y) städat, besökt pmr och en man där kanske räddar min plånbok. SPanKs!
Genom att fixa min lånemobil alltså-. Om nu bögtelenor går med på det hela.

Nu har jag köpt massor av godis och cola som ska trösta mig under pluggandet, lovey dovey kisskiss gbye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0